ارسال متناظر چیست؟

ارسال متناظر

ارسال متناظر یکی از پرکاربردترین امکانات ‌سامانه های پیامکی است.

ارسال متناظر چیست؟

ارسال متناظر پیام کوتاه به شما کمک می‌کند تا به جای اینکه بخواهید به صورت تکی برای هر شماره متن‌های متفاوت ارسال کنید، به صورت انبوه و گروهی این پیام‌ها را ارسال نمایید. مثلاً اگر دقت کرده باشید بیشتر فروشگاه‌های اینترنتی وقتی برای کاربرانشان پیامک ارسال می‌کنند، نام آن‌ها را در ابتدای پیامک قید می‌کنند . این کار اگر برای تک تک کاربران به صورت جداگانه انجام شود بسیار وقت‌گیر و پرهزینه است؛ اما با امکان ارسال متناظر دیگر نیازی به ارسال تکی نیست، سیستم نام‌ها را از فایل جداگانه‌ای می‌خواند و پیام‌ها را به صورت گروهی برای مخاطبانتان ارسال می‌کند

کاربردهای ارسال متناظر..

شما بسته به نیاز خود می‌توانید استفاده‌‌های متنوعی از ارسال متناظر داشته باشید. برای درک بهتر کاربردهای ارسال متناظر، ما در این قسمت چند استفاده خیلی متداول از این ابزار را به شما آموزش خواهیم داد.

ارسال اطلاعیه در شرکت‌ها و سازمان‌ها

یکی از کاربردهای ارسال متناظر، ارسال اطلاعیه‌ها برای کارمندان شرکت‌ است. مثلاً برای ارسال فیش حقوق کارمندان میتوان از این ماژول استفاده کرد، با توجه به اینکه اطلاعات در فیش حقوق کارمندان با هم متفاوت می باشد به جای اینکه به صورت تکی اطلاعات ارسال شود میتوان با استفاده از ارسال متناظر متن مجزا برای هر فرد را در این بخش ثبت کرد تا به صورت انبوه پیام ها ارسال شود.

اطلاع‌رسانی به مشتریان فروشگاه

فرض کنید شما لیست شماره‌های مشتریان خود را دارید و برای حفظ و جلب نظر آن‌ها می‌خواهید به آنها جایزه بدهید. شما جایزه‌ها را -که می‌تواند کد تخفیف هم باشد- بر اساس خرید قبلی مشتری انتخاب کرده‌اید و جایزه‌ها با هم متفاوتند؛ پس نیاز دارید که SMS هایی با متن‌های متفاوت ارسال کنید. این‌جا هم ماژول ارسال متناظر پردیس دیتا به کمک شما می‌آید و با استفاده از آن می‌توانید پیام‌های کوتاه را به شکل انبوه اما متفاوت ارسال کنید.

آموزشاخباربدون دسته بندیبروزرسانی هادسته‌بندی نشدهمصاحبه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *